Teknoloji

Netflix reklam işine bayıldı: Reklam destekli daha fazla abonelik seçeneği üzerinde çalışıyorlar!

Akış devi Netflix bazı değişiklikler planlıyor. Daha önce duyurulan ve yayınlanan reklam tabanlı abonelik seçeneğine ek olarak, Netflix eş CEO’su Ted Sarandos , şirketin ileriye dönük iş stratejisi hakkında bazı açıklamalarda bulundu ve görünüşe göre şimdilik bu planlara canlı spor yayınları dahil değil. Ancak daha fazla reklam destekli abonelik seçeneği yolda gibi görünüyor.

Variety’nin bildirdiği gibi Sarandos, portföylerine sporu dahil etme gibi bir niyetleri olmadığını söylüyor. Amazon, Apple ve hatta Google gibi diğer yayıncılar Football League NFL ile bir sözleşme için rekabet ettiğinden, bu farklı bir seçim. Netflix’in rakibi Amazon Prime Video şu anda NFL’nin Perşembe Gecesi Futboluna ev sahipliği yapıyor ve görünüşe göre yıllık 1 milyar dolarlık anlaşma meyvesini veriyor.

Geçen gün New York’ta düzenlenen UBS Global TMT Konferansında konuşan Sarandos, canlı spor yayınının kendi yayın iş modeli için bir anlam ifade etmediğini söyledi. Sarandos, yayın hizmetinin spor olmadan ikiye katlanabileceğini iddia etti.

Sarandos konferansta” Büyük spor müsabakalarının yayınlanmasında karlı bir durum görmedik.dedi ve ekledi: Biz spor karşıtı değiliz, sadece kar yanlısıyız.

Netflix, özellikle Amazon’un canlı futbolu barındırmadaki başarısı ve yayın devinin, ek reklamlı gelişmiş abonelik seçenekleri gibi başka yerlerden kar elde etmeye kararlı olduğu göz önüne alındığında, önemli bir nakit akışı fırsatını kaçırıyor olabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Batıkent Evden Eve Nakliyat
televizyon tamircisi en yakın
Bir çok Teklif Al
Başa dön tuşu